Pełna księgowość ewidencjonujemy w niej każde zdarzenie – wpływy do kasy, uszkodzenie towaru, przelewy z banku, zaciągnięcie kredytu, zapłata za towar czy też wzięcie towaru z odroczoną płatnością itp.
Oferujemy:
- dekretacja i księgowanie dokumentów
- prowadzenie księgi głównej i ksiąg pomocniczych
- sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów i sald
- sprawdzanie dokumentów pod kątem wymagań Ustawy o Rachunkowości
- tworzenie planu kont
- prowadzenie ewidencji dodatkowych (środki trwałe, wyposażenie)
- obliczanie zaliczki na podatek dochodowy CIT
- sporządzanie i wysyłanie do Urzędu Skarbowego deklaracji VAT, VAT-UE
- prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług
- przygotowywanie sprawozdań finansowych za rok obrotowy
- sporządzanie sprawozdań do GUS i NBP
- reprezentacja Klienta przed Urzędem Skarbowym
Aby przygotować wycenę dla Twojej firmy musimy poznać jej specyfikę.
Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o szczegółach.