Metoda obliczania podatku polegająca na sumowaniu przychodów i kosztów w specjalnej księdze oraz płaceniu podatku od różnicy – jeśli oczywiście jest na plus, bo przy stracie nic nie płacimy.
Oferujemy:
- prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów i wyliczenie na jej podstawie miesięcznej / kwartalnej zaliczki na podatek dochodowy,
- obsługa online lub tradycyjna,
- sporządzenie ewidencji wyposażenia oraz ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ustalenie planu rocznej amortyzacji oraz rozliczanie miesięcznych odpisów amortyzacyjnych,
- rozliczanie kosztów użytkowania pojazdów na podstawie prowadzonej ewidencji przebiegów,
- rozliczanie podatku VAT obejmujące prowadzenie właściwych rejestrów VAT,
- sporządzanie miesięcznych lub kwartalnych deklaracji VAT7 / VAT7K,
Aby przygotować wycenę dla Twojej firmy musimy poznać jej specyfikę.
Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o szczegółach.